Afholdelse af camps og stævner er en vigtig del af klubbens aktiviteter og noget både spillere og trænere ser frem til. Det er samtidig en vigtig indtægtskilde for klubben og hjælp fra frivillige er derfor afgørende.
Nedenfor er vores camps og stævner skitseret og det er beskrevet, hvilke opgaver vi har brug for frivillige til.
Vi håber du har lyst til at hjælpe os og hvis du vil vide mere eller har lyst til at hjælpe kan du skrive til klubben på kontakt@fcrudersdal.dk eller til:
Daglig Leder Michael Gravgaard: mg@fcrudersdal.dk
Sportschef Sami Gega: sg@fcrudersdal.dk
-
Vinterferie camp
- Afholdes typisk tre dage i løbet af uge 7
- Der er brug for 1-2 frivillige, der vil være tilstede i løbet af campen og være assisterende træner og/eller praktisk gris og hjælpe med servering af frokost, frugt i pauserne, sætte plaster på knæ og andet forefaldende arbejde
- Sommer camp
- Afholdes i uge 27 og 32
- Der er brug for 1-2 frivillige, der vil hjælpe med at gøre tøjpakker klar inden campens start og hjælpe med at udlevere tøjet på den første dag i campen
- Der er brug for 3-4 frivillige, der skiftevis vil være tilstede en person af gangen og hjælpe med udlevering af frugt, trøste og sætte plaster på knæ og andet forefaldende arbejde
- Efterårsferie camp
- Afholdes typisk tre dage i løbet af uge 42
- Der er brug for 1-2 frivillige, der vil være tilstede i løbet af campen og være assisterende træner og/eller praktisk gris og hjælpe med servering af frokost, frugt i pauserne, sætte plaster på knæ og andet forefaldende arbejde
-
Øvrige camps
- Herudover kan der forekomme camps i påskeferien og juleferien for udvalgte hold. Her er opgaverne de samme dog i mindre målestok
-
Bakken Fodbold Festival
- Afholdes ultimo maj måned
- Strækker sig over lørdag og søndag formiddag
- Her er der brug for 1-2 frivillige, der vil tage sig af at arrangere stævnet. Det afholdes i samarbejde med DBU og alt materiale udleveres derfor og der afholdes opstartsmøde hos DBU. DBU stiller også med en medarbejder til selve stævnet
- På selve dagen er der brug for 6-8 dommere, der vil dømme kampe. Aldersgruppen er breddehold U6-U10.
- På selve dagen er der brug for 2 frivillige, der vil bemande indtjekning, hvor de tilmeldte hold får udleveret kampprogram og billetter til Bakken
-
FCR Cup
- Afholdes hvert år en lørdag i august
- Arrangeres af klubbens microansvarlige, som man finder under bestyrelsen her på hjemmesiden.
- Der er brug for 6-8 dommere, der vil dømme kampe. Aldersgruppen er breddehold U6-U10.
- Der er brug for 2 frivillige, der vil bemande indtjekning, hvor de tilmeldte hold får udleveret kampprogram og kan henvende sig hvis de har spørgsmål i løbet af dagen
-
De uofficielle sjællandsmesterskaber
- Afholdes hver år den første weekend i december
- Der er brug for 1 frivillig, der sammen med klubben vil arrangere stævnet herunder sende invitation til udvalgte hold og lave kampprogram
- Der er brug for 8 dommere, der vil dømme kampe i løbet af dagen. Aldersgruppen er talenthold U10-U13
- Der er brug for 2 frivillige, der vil bemande indtjekning, hvor de tilmeldte får udleveret kampprogram og kan henvende sig hvis de har spørgsmål i løbet af dagen.
- Der er brug for 1-2 frivillige til dommerbordet.